viernes, 26 de septiembre de 2014

YERAYREN BIOGRAFIA

Ni Yeray naiz 17 urte ditut. Basaurin jaio nintzen baina 4 urte nituenenan Arrigorriagara etorri nintzen bizitzera. Hemen bizi ditut nire bizitzako urte gehienak.


Arrigorriagako institutuan ikasten dut eta  4.mailan nago. Sorozlea ere banaiz.



Musika elektronikoa da nire musika gogokoena. Direla urte batzuk hasi nintzen entzuten, eta gaur egun bakarrik hori entzuten dut. Nire amets bat da munduko musika elektronikoaren festialdi handienetara joatea.



Hauek bi dira munduko festialdi handienak, eta leku guztietako jendea joaten da bietara. Bata Belgikan egiten da, Boom deitutako herri batean. Bestea hainbat lekutan ospatzen da: adibidez Kroazian eta Estatu Batuetan.


Asko gustatzen zait ere bideojokoetara jolastea eta nire lagunekin kalean egotea. 





Kirola ere gustoko dut. Kirola egiterakoan,  askotan futbolean jolasten dut lagunekin edo frontenisera:





Hau da nitaz, gutxi gorabehera, jakin behar duzuen guztia. Espero dut lagun ona izatea klaseko kideen artean.





No hay comentarios:

Publicar un comentario