martes, 30 de septiembre de 2014

IÑAKI IRAZABALEN BIOGRAFIA

Kaixo, ni Iñaki naiz eta 16 urte ditut. Gurutzetan jaio nintzen eta Arrigorriagan bizi naiz.
eniñez iña.jpeg
Horrelakoa nintzen, jaio nintzenean
Orain, honelakoa naiz










Txikitan Arrigorriaga eskolan ikasi nuen.
ikas.jpeg
i.jpeg
Orain, Arrigorriagako institutuan ikasten dut 4.F klasean.

insti.png

Futbolaria naiz, baina belaunean ebakuntza bat egin didate, eta orain ezin dut jolastu. Hiru talde desberdinetan jolastu dut: Etorkizun,Indartsun eta Paduran.Athletic-arekin ere partidu batzuk jolastu nituen.

PADURA 2010.JPG
Hauxe da Paduran, jolasten nuenean
IMG-20131126-WA0001.jpg
Hauxe, Indartsun
etorki.jpeg
Eta hauxe, Etorkizun


Indartsun negoenean, txapelketa bat jolastu genuen eta "máximo goleador" izan nintzen.

                        IMG-20131204-WA0008.jpg
Eskupilotan ere jolastu nuen. Pilotari ona nintzen, eta kopa eta txapela irabazi nituen.

IMG-20130527-WA0002.jpg
Hemen ikusi ahal dituzue irabazi nituen kopak eta txapela
Musika ere gustatzen zait Gehien entzuten dudan musika Kaotiko eta Tomorrowland dira.
untitled.png          imagesC2A2V2PR.jpg


Hau da guztia eta espero dut zuen gustokoa izatea.




No hay comentarios:

Publicar un comentario