jueves, 25 de septiembre de 2014

LAABEIDEREN BIOGRAFIA

Kaixo,

Labeidi deitzen naiz eta hamazazpi urteko mutil majua eta guapoa naiz, Arrigorriaga institutuan ikasten dut. 
Laabeidi El ouali
Saharan jaio nintzen, Sahara Afrikaren iparraldean kokatutako herri bat da. Orain Marrokok okupatuta dago eta saharauiak Tindufen bizi dira Argeliaren mugan. Ni bederatzi urterekin etorri nintzen Euskal Herrira eta, hasieran, San Miguel de Basaurin bizi nintzen. Bost urte pasa ondoren, Arrigorriagara joan nintzen eta oraindik hemen bizi naiz.

 
Sahara Layun hiria, Hemen  jaio eta bizi nintzen nik hamar urte bete nituen arte.



San Miguel nire txikitako herria da, lau urtez bizi izan nintzen han.




Arrigorriaga herria, lau urte daramat herri polit honetan bizitzen.


Gustatzen zaidan musika Reagge eta Reggeton musika dira.

Bob Marley, Reggae musikaren erregea da.


                                         
Reggeton musikaren kantari oso ospetxua "Arcangel":  hemen uzten dizuet beraren abesti bat.


Hau da guztia lagunok, eskerrik asko.





1 comentario:

  1. jajajaja ez duzu amama, Laabeidi. Guapo, guapoa ez nago hain ziur, baina bihurria bai :)

    ResponderEliminar