martes, 16 de septiembre de 2014

IÑAKI RUIZEN BIOGRAFIA

Iñaki Ruiz naiz, 16 urte ditut, Arrigorriagakoa naiz. Lau gara etxean: Aita, Ama, Nire Anaia eta Nik. Etxeko lanik ez ditudanean bizikletarekin ibiltzen naiz.
Hau nire herria da.
Hauxe ni  naiz.

                                                                           
Arrigorriagako intitutuan ikasten ari naiz. DBH-4. mailan nago eta asko ikasten dut ;). Lan asko bidaltzen digute.












Kirol egitea gustatzen zait, batez ere bizikletan ibiltzea.














Ahal dudanean joaten naiz etxe kanpotik jatera eta beste batzuetan, joaten naiz Burgoseko herri batera. Nire lagunekin jolasten dut eta udan joaten gara leku polit batera igeri egitera.



Hau da nire biografia. Espero dut oso interesgarria izan dela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario